Hej!
 
Nu är jag här igen. Gud, jag saknar ju att skriva lite då och då. Kände bara att det blev lite mycket där ett tag. Ja, ni vet. En massa jobb och såklart en massa funderingar över hur jag och kakfatet kailandsson skulle fortsätta framtiden.
Ganska spontant så bestämde vi att det inte fanns en chans att vi ville avsluta det vi har eller göra det svårare för oss genom att ha distansförhållande, så vi gifte oss! Jag har vetat sen dag 1 att jag vill dela mitt liv med Kailand, och han med för den delen, men ett sånt beslut är ju egentligen inget man vill stressa fram.
Men vafan. Nu fick det bli så. Och vilken fantastisk dag det blev! Bara vi och några få nära vänner. Min fantastiska Elizabeth som satte sig på ett flyg från Sverige för att överraska mig. Lisa som fixade blommor och tårta. Vi och vår vänner på stranden i Malibu. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig en bättre dag. Nervös som få och både rösten och benen började skaka så fort vår officiant började prata. All publik zoomades ut och det var bara vi.
Sen återfick jag medvetande när prästen bad mig att "repeat after me"... Svengelskan var på topp.
Kontentan av spektaklet:
Jag är så himla lycklig över att få vara Mrs Reilly.
 
Nu hoppas vi bara och håller tummarna för att min ansökan går igenom. Annars kommer jag hem till Sverige i december.
 
Och tillbaka till det jag började prata om. Jag vill blogga igen! Men inte på den här gamla tråkiga bloggen. NYC känns ju lite utdaterat. Nytt namn? Ny plattform? (säger man plattform?)

Kommentera

Publiceras ej