I fredags, när K kom hem, så berättade han att vi skulle iväg och träffa vänner på ett bryggeri i Inglewood. Kul! 
Fri ölprovning och öl tour. Jag fastnade för det mörkaste ölet, som var ett öl som legat och göttat sig i kaffebönor tills dess att det förvandlats till ett kaffe-öl. Mmm..

Vet inte när övergången från att inte gilla öl till att gå på ölprovningar och gillar varenda en hände, men jag anser mig numera vara ett proffs (maybe not so much)


På lördags åt jag mina gummibjörns-vitaminer innan vi tog oss ut för att äta ramen. Där beställde man maten på en iPad och åt nudlarna med pinnar, såklart.
Vi skulle ju som sagt till stranden, men vädret var gloomy till kl sent, så vi hamnade i Barnsdall park tillsammans med 14 hundar och tretton barn. Jag somnade och tyckte att livet var alldeles lagom stressigt. 


Utöver det så dracks det Kombucha, loppishandlades fina tavlor och en elefant, lyssnades på jazz, togs bilder (kolla kakan, han älskar det! Hehehe), köptes fyra par skor, och ja, annat helgpyssel.

Idag är jag såklart skitsur över att det är måndag och tänker att jag nog måste köpte en jättestor kaffe. 

Kommentera

Publiceras ej