Efter mitt 11-timmarspass på jobbet igår så kom jag till en tågstation där all subway var avstängd för "suspicious activity." Istället fick jag sätta mig på en buss och var inte hemma förrän 2 timmar senare. Wonderful. Idag: police activity vid union station = sen till jobbet.

Men ok, idag är det fredag och vi har långhelg framför oss. Ledig ända tills på tisdag. Vi hade planer på en resa, men K och jag bestämde oss för att stanna i stan och göra massa mysiga saker här istället. Helt fantastiskt skönt ska det bli. Längtat efter sovmorgnar, brunch och strandhäng hela veckan! 

Ikväll ska jag unna mig online shopping från Madewell. Helt plötsligt mitt favoritmärke alla kategorier. Köpte ett par jeans därifrån som jag har bott i och har provat massa klänningar som jag ska köpa. Så himla bra fit och kvalité. Thumbs up! 

Anyways, nu väntar jobb.
Hörs sen!

Kommentera

Publiceras ej