När man inte uppdaterar blogg, instagram eller Facebook, finns man då?
Knappt. 
 
Men i alla fall.
 
Hade så himla mycket energi när jag kom hem i fredags så att jag började storstäda hus och greja innan karln kom hem. Både kollegor och man var helt övertygade om att något inte stod rätt till. Jag var helt fantastiskt glad och energisk en HEL dag. När hände det senast? Tyvärr var sambo såklart inte synkad och ville sova redan kl 10. Oh well. En kan inte få allt här i livet. Jag fick ost, vin och take-out. Det är så mycket som jag begär en fredag. 
 
Vi hade planer på downtown igår, men Los Angeles-vädret har inte insett att det är sommar ännu (?!) och höll sig jämngrått och tråkigt hela dagen. Istället såg vi Mad Max 3d på Arclight Hollywood. Inte en biofilm som jag hade valt själv, men väldigt överraskad över hur bra den var. Ljudet var fenomenalt (kailand har definitivt gjort mig medveten om ljud när jag kollar film) och jag satt och halv-blundade hela filmen pga nervös. 
 
Idag vill jag köpa plantor till huset. Exciting huh? Vi har bott här sedan februari, men allt är fortfarande lite.. halv-färdigt. Jag vill bli hel-färdig så att jag kan bjuda över mina vänner på BBQ (Som jag ju lovat dem sedan första dagen vi flyttade in. "When is the bbq?" får jag fortfarande höra minst en gång i veckan) Jag vill ju tyvärr att allt ska vara färdigt innan jag bjuder hem.
 
Anyway..Vilken tråkig recap, hörrni. Jag har förhoppningvis roligare nyheter i veckan. 
 
Hej så länge! 

1 kommentarer

Anonym

17 May 2015 22:31

ursäkta men det ser ut som att det har blivit lite väl trångt för hörnan nuförtiden???

Svar: Vi har helt eliminerat hörn-spacet. No more inneboende!
Hanna Reilly

Kommentera

Publiceras ej