Så himla fredagspepp! Som vanligt.
Vädret ska bli över 30 grader så jag och Kesos ska till Manhattan Beach i helgen. Jag hade egentligen en tid bokad hos frillesören, och SOM jag behöver det, men jag får skjuta på det. D-vitamin går före allt annat just nu. Hehe..

Vad annars har hänt i veckan?

En vän har gift sig i the dominican och jag har suttit och bölat till bilder på Facebook.

Jag har fått fler intervju-förfrågningar.  Just när jag bestämt mig för att sluta att leta jobb?! 

Jag har fått massa komplimanger och pepp från mitt nuvarande jobb. Heja mig! Och heja mina kollegor som jag gillar så mycket!

Jag (vi, i guess) har köpt två plantor till huset. Dem är som mina bebisar. Det klappas och vattnas och då och då så säger jag till kailand "titta, vad fina dem är" eller "jag minns inte hur livet utan plantor var." Jag har också sått tomater, basilika och gurka som jag tvivlar på kommer någonsin växa. 

Ps. Jag är inte knäpp, jag älskar bara att dona hemma i huset.

Nu ska jag köpa en stor kaffe från starbucks och skynda mig igenom denna fredag. 

Ha en underbar kväll hörrni! 


Kommentera

Publiceras ej